بازرگانی خلیج فارس

تامین کننده و توزیع کننده DVDفابریک و لوازم جانبی

بازرگانی خلیج فارس

تامین کننده و توزیع کننده DVDفابریک و لوازم جانبی

بازرگانی خلیج فارس
بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال 2004 در زمینه ی واردات و توزیع سیستم صوتی خودرو (مانیتور فابریکی) و آپشن از جمله مانیتور پشت سری ، مانیتور سقفی ، ردیاب ، کیلس استارت ، گیرنده ی دیجیتال ، دوربین 360 درجه ، رادار نقطه کور ، گرم کن و سرد کن صندلی ، سنسور و ... با برندهای vaster ، smarttech آغاز به کار کرد .

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جابه جایی محصولات با شروع از یک نقطه و سپس به نقطه دیگر قطعاً اقدام مالی دیگری نیست زیرا مدت طولانی است که برای تهیه و تجارت کالاها مورد استفاده قرار می گیرد. در این روز به دلیل زندگی شلوغ و شکل گیری نادرست در بازار جهانی ، ما به تدریج از صنعت باربری و کالا استفاده می کنیم. با این هدف که تعداد قابل توجهی از کالاهای مورد نیاز مصرفی ما از ملل مختلف به دستمان می رسد.بیشتر کارخانجات و تولیدکنندگان فرآوری در سراسر جهان به تجارت حمل و نقل متکی هستند زیرا برای خرید کالاهای مورد نیاز و فروش اقلام خود نیاز به تجارت دارند ، که این نشان از توسعه سیستم حمل و نقل دارد.

این روزها ، جی پی اس و دنبال کردن نوآوری فقط محدود به ردیابی کردن وسایل نقلیه ، انسان ، حیوانات نیست ، اما به همین ترتیب می تواند برای کاهش موفقیت آمیز در هزینه ها و افزایش سودآوری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

انتقال راحت ، فداکاری و وفاداری مصرف کننده اهداف اصلی یک سازمان حمل و نقل است و هر یک از مدیران مؤثر می توانند برای تحقق اهداف اساسی این سازمان تلاش کنند. وظیفه نمایندگان سازمان حمل و نقل بار است تا از کالایی که به آنها تعلق گرفته است ، خودداری و پیگیری کنند.

 

اگر می خواهید اسباب کشی کنید، هدیه ای را برای یک دوست بفرستید و یا یک خرید اینترنتی داشته باشید، در همه ی این موارد شما به یک شرکت حمل و نقل معتبر نیاز دارید.یک سازمان حمل و نقل می تواند اعتبار خود را با حفظ وفاداری مصرف کننده با ارسال سریع و ایمن به هدف ، افزایش دهد.امروزه سازمان های حمل و نقل برای رسیدن به این هدف از فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم های ماهواره ای جی پی اس و ردیاب خودرو استفاده می کنند.

مزایای استفاده از ردیاب خودرو در صنعت حمل و نقل

 

رضایت مشتری

 

رضایت مصرف کننده یکی از مهمترین دلایل در مورد پیشرفت و پیشرفت سازمان های حمل و نقل است. این سازمان می تواند با استفاده از جی پی اس و موارد زیر جی پی اس را به مشتری کمک کند تا اطمینان حاصل شود که اموال و محصولات آنها با اطمینان منتقل می شود. مشتری ها به طور مداوم دوست دارند سازمان هایی را که توسط سازمان خود دنبال می شوند و از کالاهای خود برای ارسال و ارسال محصولات خود کمک بگیرند ، پیدا کنند ، که می تواند یک سفر محافظت شده را تضمین کند.

آگاهی و ایمنی خودرو

 

سازمان های حمل و نقل دارای تعداد زیادی اتومبیل هستند. به شرطی که سازمان نیاز به دانستن وضعیت هر وسیله نقلیه بدون ردیاب و جی پی اس داشته باشد ، دردسرساز خواهد بود. از آنجا که این سازمان نمی تواند دقت و صحت عملکرد راننده را در مورد سرعت ، البته ، مصرف سوخت ، زمان ورود و خروج و غیره تضمین کند و ممکن است باعث بدبختی های ناامید کننده سازمان شود.استفاده از ردیاب وسایل نقلیه نظارت بر هر وسیله نقلیه را ساده می کند و سازمان می تواند بدون کشش زیاد وسیله نقلیه سازمان را به درستی حرکت کند.

کنترل سرعت خودرو

 

کنترل سرعت خودرو برای سازمانهای حمل و نقل بسیار مهم است در چنین شرایطی که راننده وسیله نقلیه به دلیل کنترل وسیله نقلیه را از دست می دهد ، به وسیله نقلیه و محصولات مشتری آسیب می رساند.نکات ردیاب ماشین مشخص کننده سرعت خودرو در کیلومتر است که در صورت عبور از سرعت خودرو ، پیام هشدار به صاحب خودرو ارسال می شود. شرکت می تواند در صورتی که ماشین های شرکت از سرعت مجاز خارج شدند به آنان هشدار بدهد.

 

 

کنترل مصرف سوخت

مدیریت استفاده از سوخت یکی از مهمترین نکات مورد علاقه وسیله نقلیه ردیاب و جی پی اس است که می تواند فوق العاده در برخورد با تجارت حمل و نقل کمک کند.این فناوری با مرور دوره های خودرو در نقشه و انتخاب مختصر ترین دوره و کنترل سرعت ، به افراد در کاهش مصرف سوخت خود کمک می کند.

  • khalij khalijcardvd