بازرگانی خلیج فارس

تامین کننده و توزیع کننده DVDفابریک و لوازم جانبی

بازرگانی خلیج فارس

تامین کننده و توزیع کننده DVDفابریک و لوازم جانبی

بازرگانی خلیج فارس
بازرگانی خلیج فارس فعالیت خود را از سال 2004 در زمینه ی واردات و توزیع سیستم صوتی خودرو (مانیتور فابریکی) و آپشن از جمله مانیتور پشت سری ، مانیتور سقفی ، ردیاب ، کیلس استارت ، گیرنده ی دیجیتال ، دوربین 360 درجه ، رادار نقطه کور ، گرم کن و سرد کن صندلی ، سنسور و ... با برندهای vaster ، smarttech آغاز به کار کرد .

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 امروزه با پیشرفت در نوآوری و تجارت خودرو ، چارچوبی به نام جک برقی صندلی عقب ساخته شده و کار شده است تا انتهای صندوق عقب بدون استفاده از کلید باز شود. . این سیستم که یکی از مهمترین گزینه های ماشین است ، در دو نوع وکیوم دار و بدون وکیوم با کیفیت بالا موجود است.

 

 جک برقی صندوق عقب به دلیل استفاده زیاد از آن بسیار مشهور و برجسته است. از آنجایی که مدل های قدیمی جعبه قفل دستی باز و بسته می شود ، برای راننده مشکلی ایجاد می شود ، در حالی که با فشار دادن یک گیرنده از راه دور ، می توان مدل الکتریکی صندوق عقب را باز و بسته کرد و دیگر هرگز زحمت راننده را نکشید.

 

 مزایای استفاده از جک برقی صندوق عقب

 

نصب آسان

 

شاید بزرگترین موقعیت مورد نظر صندوق عقب برقی پشت این باشد که فقط از پیوست کارخانه استفاده می کند و هیچ مشکلی در سیم کشی وسیله نقلیه و درست در استقرار آن وجود ندارد ، این بدان معناست که تمایل دارد که آنرا با چند پیوست تعبیه کنید. علاوه بر این ، هیچ دلیل قانع کننده ای برای کنترل سیم کشی داخل وسیله نقلیه وجود ندارد و ضمانت رد نخواهد شد.

 

سنسور تشخیص مانع در جک برقی صندوق عقب

 

 یکی دیگر از مزایای این چارچوب این است که دارای سنسور موقعیت انسداد است که در صورت وجود مانع در ورودی ، بلافاصله فعال می شود و به راننده هشدار می دهد که قسمت عقب بسته نشده است.

 

تنظیم سرعت و تنظیم حد باز و بسته شدن

 

یکی دیگر از مزیت های این مدل این است که می توانید اندازه باز و بسته شدن قسمت صندوق عقب را برای پیش بینی و تنظیم کنید و در مواقعی که  آسیب درب ورودی در شرایطی که ارتفاع کم دارید پیش بینی کنید.

 

باز شدن درب صندوق با ریموت فابریک

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از جک صندوق باز شدن درب صندوق با ریموت می باشد. نکته فوق العاده در مورد جک ها این است که آنها مخصوص وسایل نقلیه در نظر گرفته شده اند و می توانید جک های سفارشی خود را خریداری و استفاده کنید.

 

  بنابراین در صورتی که تمایل به نصب این چارچوب در وسیله نقلیه خود داشته باشید لندکروز ایران به عنوان یکی از خاص ترین بازرگانان بادی کیت و فیس لیفت برای وسایل نقلیه وارداتی می تواند از شما پشتیبانی کند.

 

 

 

  • khalij khalijcardvd